Monday, June 02, 2008

Пътеводителка


Аз бедна съм и никоя не съм...
Аз нямам нищо да ти дам
При тебе идвам също като сън,
като едничък, крехък, нежен блян...

Аз малка съм и толкова далечна -
една блещукаща звезда,
съвсем несигурна и никак вечна -
дори не виждаш бледата ми светлина...

Щом слънцето лъчите скрие
и сам си в най-студения си час,
макар и мъничка, лъчи ще впия
и ще те стопля само аз...

Една звезда за тебе свети -
единствена пътеводителка в света,
изгражда мостът между две планети,
огрява път към Вечността...

Нощта е мрачна и безкрайна,
а ти във нея си без помощ сляп,
но аз в душата ти съм скрита тайна
и светя в смисъла на твоя свят...

Аз бедна съм и никоя не съм
Аз нищо нямам - само светлина
и тъй далечен, вечен сън,
до края никога не изживян...

1 comment:

Алекс said...

Честито! Спечелихте си чисто Нова година! Тази е модел 2009! Гаранцията е 12 месеца! Карайте си я със здраве! И това не е всичко.Току що преведохме на вашата банкова сметка 365 дни с късмет, здраве и щастие! Използвайте ги с любов и оптимистично настроение!