Monday, June 02, 2008

ЖИВОТЪТ


Животът ни е лист хартия -
започва чист, неопетнен
Каква ще бъде - избери я;
не я разкъсвай всеки ден...

Животът като нова страница
започва с празни редове,
но в писането няма граница -
избираш сам къде да спре...

Животът е мечта крилата,
понесла те високо над света,
но падаш неочакванов земята,
щом повече поискаш от това...

Животът ни е малка книга -
отвориш ли я, вътре влизаш сам...
но да четеш единствено не стига -
ще пишеш и ще учиш там...

Животът е едно вълшебство -
магията в човешката ръка.
Започва бял и чист, щастлив по детски...
Такъв е той, какъвто го избра!

1 comment:

Unknown said...

Здравей!!!
Аз съм Мария /или ISHTAR75 в stih4e.com/,знам че си ме забравила...отдавна не сме си писали...нямам време и не съм чела твои стихове в последните месеци или година може би/които ме изпълват с възторг и удовлетворение, че съществуват такива таланти като теб/ и помниш ли, че съжалявах затова, че не ги побликуваш и на друго място освен в Стихчето.
Е, сега вече не съжалявам и се радвам...започвам да чета.
Желая ти много щастие и все повече вдъхновение - но за позитивни мисли и стихове, дано си намерила това, което да те прави щастлива в живота )))